FOCUS INDIES BUNDLE - Curse of the Dead Gods + Shady Part of Me + Aeon Must Die!
De Indies Bundle: Curse of the Dead Gods + Shady Part of Me + Aeon Must Die! bestaat uit drie indie pareltjes van Focus Entertainment met korting: Curse of the Dead Gods Je zoekt enorme schatten, het eeuwige leven, goddelijke krachten ... en het leidt tot deze vervloekte tempel, een eindeloos doolhof vol bodemloze putten, dodelijke vallen en monsters. Shady Part of Me Win een emotioneel gevecht in een aangrijpend verhaal vol verrassende wendingen. Maak een droomreis in een adembenemend vormgegeven wereld en geniet van de betoverende stem van Hannah Murray (Game of Thrones, Skins). Aeon Must Die! Maak kennis met een unieke beat-'em-up, vol halsbrekende toeren, gameplay die risico's beloont, vernieuwende AI en tactische gevechten, en een verpletterende vormgeving. Duik in deze bundel en hou je ziel uit handen van wraakzuchtige goden, ontvlam de Melkweg met je vlugge vuisten, en ga helemaal op in onwerkelijke droomlandschappen tijdens deze emotionele reis!