"Floating Object of Memories" Costume for Flammi
Flammi moedigt Yumia aan en draagt daarbij een hoofdband. Voegt het Floating Object of Memories-kostuum voor Flammi toe. Let op: deze content kan op een latere datum apart worden verkocht of gratis beschikbaar worden. Kostuums zijn beschikbaar nadat je base building hebt ontgrendeld en een Dressing Room hebt geplaatst. Dit kostuum is inbegrepen bij de Atelier Yumia - Aladiss Investigation Preparation Set. Houd de officiële Atelier Yumia-website in de gaten voor meer details.