Firefighter Max Pressure Outfit for Jet
Wanneer Jet op adem kwam was ze net buiten de brandende schuilplaats. Zwarte rook vulde het slecht verlichte steegje. Op dat moment drong het tot haar door dat haar oude vertrouwde jetpack nog binnen lag. Vlammen schoten uit de deuropening, het zag er dan ook niet naar uit dat ze terug naar binnen kon gaan. Ze liep de straat op en zag de brandweer van Shine City hun spullen opzetten. Ze smeekte ze tevergeefs om de jetpack te vinden. Ze waren niet van plan om hun leven te riskeren voor een stuk 'speelgoed'. Jet, die niet snel een vriend in de steek laat, glipte in één van de extra brandweerpakken en trotseerde het vuur.