Fast & Furious: Spy Racers Rise of SH1FT3R - Arctic Challenge
Til je racecarrière naar arctische hoogten met de Fast & Furious: Spy Racers Rise of SH1FT3R: Arctic Challenge DLC – inclusief vier ijskoude nieuwe circuits, populaire personages, nieuwe voertuigen en spionage-uitrusting waarmee je je tegenstanders in het stof kunt laten bijten! Maak je klaar om te driften en te glijden in Sneeuw Stadion en Gevaar in het Bos, voorkom dat je uit de bocht vliegt in Op Dun IJs en trotseer het bergachtige terrein van Verborgen Hoogten. Race als de geheimzinnige Mvr. Nergens of de doortrapte Matsuo met zijn bionische arm en voeg hun krachtige spionage-uitrusting, zoals het Energie Screen en het Laserkanon, toe aan je arsenaal. En bestuur nieuwe voertuigen, zoals de Ion Tresher van Tony Toretto, geïnspireerd op de serie Fast & Furious: Spy Racers van Universal Pictures en DreamWorks Animation. De Fast & Furious: Spy Racers Rise of SH1FT3R: Arctic Challenge DLC bevat: > 4 circuits: Sneeuw Stadion, Gevaar in het Bos, Op Dun IJs en Verborgen Hoogten > 2 racers en voertuigen: Mvr. Nergens en Matsuo > 2 spionage-items: Energie Screen en Laserkanon > 4 voertuigskins: Ion Thresher (Tony), Astana Hotto (Layla), Hyperfin (Echo) en Rally Baja Crawler (Cisco-Frostee)