Fan selected Officer Graphic Set
Hieronder zullen officer-graphics worden toegevoegd. Deze Officers zijn geselecteerd door fans en zijn afkomstig uit vorige titels. ▼Toegevoegde Officers-graphics Cao Cao/Zhuge Liang/Lu Bu/Sima Yi/Diao Chan/Da Qiao/Tao Jun/Zhao Yun ▼Om te gebruiken Selecteer "EDIT OFFICER." Onder "EDIT HISTORICAL OFFICERS" kies je voor "EDIT FACIAL GRAPHICS" en selecteer je een van de bovenstaande beschikbare officers. De beschikbare graphics verschijnen. Kies de gewenste graphic in het tabblad Special. Hierna kun je hem gebruiken in de MAIN en HERO MODES.