Exclusieve Strijd om Berlijn-bundel
Deze exclusieve eenmalig verkrijgbare bundel is bedoeld om je op het slagveld te helpen. Het bevat een exclusieve bonusvoorraaddropping met versterkingen evenals het noodzakelijke goud en voorraden.