Exclusieve outfit Season Pass Tom Clancy's The Division
Met deze vier exclusieve outfits herstel je de samenleving in stijl. De outfits zijn alleen beschikbaar voor houders van een Season Pass en kunnen vanaf dag 1 worden gebruikt.