Evil Dead: The Game - Ash Williams Gallant Knight Outfit
Als je middeleeuws barbaars wil zijn, moet je je er ook naar kleden. Trek Ash' galante ridderoutfit aan en je bent klaar om die stommelingen, Deadites en wie dan ook een kopje kleiner te maken.