Evil Dead: The Game - Ash Savini Alternate Outfit
Een compleet nieuwe versie van het originele Savini Ash Variant Skin-ontwerp van de hand van Tom Savini, de legendarische bedenker van speciale make-upeffecten. Ash Williams zal alles op alles zetten om te voorkomen dat de Deadite-legers de wereld overnemen, van Michigan tot de Poorten van de Hel. En nu kun jij hem helpen de Evil Dead in stijl te bevechten!