Episode 1
Drie nieuwe hoofdstukken, "A Soldier's Duty", "An Upright Person" en "Earning the Wings" worden toegevoegd aan je Survey Mission. *Dit product is inbegrepen in de Volledige hoofdstukkenset, die alle 9 hoofdstukken bevat. Let op dat je niet meerdere keren hetzelfde product aanschaft.