Enlisted - "Firestorm" Bundle
This bundle includes: - M26 T99 Squad - Type 5 Ho-Ri Prototype Squad De M26 T99 is een experimentele, aangepaste versie van de Amerikaanse M26 Pershing. De tank heeft meer vuurkracht dankzij de ingebouwde T99 raketwerper. Deze aangepaste versie was bedoeld als mogelijke opvolger van de M4 Sherman met de T34 Calliope raketwerper. De M26 T99 is geschikt voor verschillende gevechtssituaties en kan bijvoorbeeld versterkte posities verzwakken, vijandelijke voertuigen vernietigen of de infanterie ondersteunen op het slagveld. De tank beschikt onder andere over het T99 raketsysteem dan M8 raketten van 114 mm (in totaal 44 raketten) afvuurt. Standaard heeft de tank een M3 kanon van 90 mm met 70 patronen, een M2HB zwaar machinegeweer van 12,7 mm met 600 patronen en een M1919A4 machinegeweer van 7,62 met 5000 patronen. Het prototype Ho-Ri is een experimentele Japanse tankjager die Mitsubishi in 1944 op basis van de Chi-Ri type 5 tank ontwikkelde. Hiermee wilde men tegen de zware tanks van de Geallieerden opboksen, zoals de Amerikaanse M4 Sherman. Het voertuig is uitgerust met een krachtig kanon van 105 mm dat in een vaste, volledig omsloten kazemat is ingebouwd en tijdens vuurgevechten de bemanning beschermt en uitstekende stabiliteit biedt. Het pantser aan de voorkant van 150 mm dikte is een van de sterke punten van de Ho-Ri. Het voertuig is fors, maar is desondanks zeer wendbaar, dankzij de krachtige motor en de brede rupsbanden die op zwaar terrein uitstekend functioneren.