Endless Legend - The Lost Tales
Verrijk je ervaring met dit extra missiepakket en ontdek nieuwe inzichten in Auriga's kleinere facties via meer dan 20 'verloren verhalen'. Wat verbergen de Delvers achter hun schedelmaskers? Zijn de verbannen Dorgeshis te vertrouwen? Wat voor goden zouden de Erycis vereren...?