Endless Legend - Shifters
Toen de Endless voor het eerst voet zetten op Auriga, troffen ze geen verlaten planeet aan, maar een die wemelde van het leven... waarvan een deel intelligent. De Guardians, hoeders van de planeet, waren een zelfbewust ras. Hun helpers en kameraden, de Allayi, waren dat ook. De Allayi werden verslagen en uiteengedreven door de Endless. Eeuwenlang hebben ze overleefd aan de rand van het bestaan. Hun tradities en verhalen hebben ze doorgegeven via een religieuze tekst, de Epistles, en een gebedsboek, de Euchologion. In sneeuw en schaduw hebben ze gewacht op het moment dat Auriga hen weer nodig heeft. En het lijkt erop dat die tijd is aangebroken...