Endless Legend - Inferno
NIEUW VULKANISCH TERREIN Lavaterrein is onherbergzaam, maar wat het te kort komt aan voedsel, maakt het meer dan goed in industrie, wetenschap of dust. Het is een lastige startpositie voor de meeste rassen, maar wanneer het goed beheerd wordt, kan het een ondermaats stadje al snel veranderen in een indrukwekkend productiecentrum. Naast deze nieuwe woeste landen voegen we ook nieuwe “Volcanic Anomalies” toe, die nog meer aanleiding geven om deze helse gebieden te betreden.