Endless Legend - Guardians
Er zijn oudere en grotere dingen in het universum dan de Endless. Die paar honderd eeuwen van hen stellen nauwelijks iets voor in de geschiedenis. Hoe zit het met die oudere entiteiten, die andere krachten? Zijn zij verdwenen voordat de Endless arriveerden, of hebben de Endless hen op het hoogtepunt van hun macht ingesloten en overheerst? En nu de Endless zijn vervaagd of vertrokken, zouden sommige van die oudere wezens opeens weer kunnen opduiken...?