Endless Legend - Echoes of Auriga
Extra soundtracks voor Endless Legend, de veelgeprezen 4X turn-based strategiegame, met 7 nieuwe tracks gecomponeerd en geproduceerd door FlybyNo. Bevat exclusieve heldenvoorwerpen. De soundtrack van Endless Legend wordt zeer gewaardeerd door onze community. Aangespoord door dit succes heeft FlybyNo 7 nieuwe, geweldige tracks gemaakt. In totaal is dit meer dan 30 minuten nieuwe muziek om je spelervaring te verbeteren en de sfeer in het spel te verrijken.