Empire of the Ants - Pre-order
Bestel nu alvast om de volgende bonus te ontvangen: - Vroege toegang beginnend op 04-11-2024 Ga op een epische reis door het oneindig klein in dit fotorealistische strategiespel. Speel als een dappere mier en leid je kolonie door de gevaren van het bos. Neem deel aan de exodus van een verdoemde en verloren kolonie Beleef een immersieve reis en verdedig je land in tactische en strategische gevechten in een microscopische wereld van buitengewone proporties. Verkenning, strategie, vechtkunsten en allianties met de lokale fauna zijn nodig om zegevierend uit de talloze uitdagingen te komen die op je wachten. Word nummer 103,683, de Miermessias: leid je kolonie, herbouw je huis, bescherm het, bouw het uit en verover nieuwe grondgebieden tijdens verschillende seizoenen. Het spel, dat is geïnspireerd door Bernard Werbers bestseller 'Empire of the Ants', biedt een strategische ervaring dat dicht bij de iconische boekenserie blijft. KENMERKEN - Bouw je rijk Vergroot je mierenhoop, versterk je leger, verover nieuwe nesten, sluit ongewone allianties en jaag op gevaarlijke vijanden. - Ontdek prachtige en fotorealistische omgevingen Verken het bos door de ogen van een mier en ontmoet andere bosbewoners. Dit alles wordt aangedreven door Unreal Engine 5. - Speel door de seizoenen Pas je strategie aan op de omstandigheden van dat moment van de dag en de seizoenen. - Solo-campage en multiplayer Een strategiespel met progressieve en schaalbare moeilijkheid. Daag jezelf of je vrienden uit in spannende gevechten.