Empire of Sin - Make It Count
Er zijn meerdere manieren om een imperium op te bouwen! Make It Count is de eerste grote uitbreiding voor Empire of Sin. Een nieuwe speelbare baas voegt zich bij de schurken van Chicago: Maxim Zelnick, de 'Mob's Fixer'. Naast Zelnick zijn er nieuwe gevechtsvaardigheden, talenten en diverse manieren om je imperium uit te breiden. Daarnaast wordt het gangsterberoep Fixer toegevoegd, oplichtingspraktijken via een Loan Shark, extra missies, wapens en events, en nog veel meer.