Empire of Sin - Deluxe Edition
Upgrade naar de Deluxe Edition voor toegang tot het Mobster Pack dat vier gangsters bevat die je kunt rekruteren en spelen, de Golden Weapon Set die bestaat uit drie exclusieve wapenskins plus 'Romero'-geluidseffecten voor wapens, en een unieke executie-animatie voor je baaspersonage: de Curb Stomp Execution. Empire of Sin is een nieuwe strategiegame van Romero Games en Paradox Interactive. De game speelt zich af in de meedogenloze onderwereld van Chicago tijdens de drooglegging in de jaren 1920. Kruip in de huid van een van de veertien echte en op de geschiedenis geïnspireerde gangsterbazen, zoals Al Capone, Stephanie St. Clair en Goldie Garneau. Vorm een bende van een zootje ongeregeld, bouw je criminele imperium op en verdedig je territorium tegen rivaliserende bendes. Gebruik gesjoemel, charme en intimidatie om de top te bereiken en doe er alles aan om daar te blijven. Veel succes!