Elises snowboard en meer
SSX is terug en hetzelfde geldt voor de populaire Elise Riggs, die na een succesvolle carrière als actrice heeft besloten om weer te gaan snowboarden. Voeg deze Canadese moordmeid toe aan de cast en maak de dodelijkste afdalingen ter wereld op een Level 6 Ultimate-snowboard. Gebruik een exclusieve en speciale snowboard-attribuutbonus, kom sneller verder en verdien SSX-credits met een Level 4 Geotag.