Eddie, snowboard en meer
De one-and-only Eddie Wachowski maakt zijn triomfantelijke terugkeer in de wereld van SSX, gewapend met zijn kenmerkende afrokapsel en excentrieke persoonlijkheid die een cultpersonage van hem maakten in eerdere SSX-games. Met een uniek gevoel voor stijl en flair, een Ultimate-snowboard, een speciale snowboard-attribuutbonus en een Level 4 Geotag waarmee je sneller verder komt, is Eddie de perfecte uitbreiding voor de cast.