Echo Six Uitbreidingspakket 2
"3 nieuwe missies. Het hoogtepunt van de Spec Ops-missie om de waarheid achter de uitbraak in Raccoon City te achterhalen. De Spec Ops hebben bijna Umbrella en het Umbrella Security Service-team te pakken, maar ze worden afgeleid door nieuwe bedreigingen en uitdagingen wanneer ze andere overlevenden helpen, waaronder Claire Redfield en Sherry Birkin. Terwijl Raccoon City tot een ware hel wordt, dreig je niet alleen onder de voet gelopen te worden door het altijd aanwezige gevaar dat de USS vormt, maar ook door zombies, Tirannen en Superparasiet Tirannen. De missies spelen zich onder andere af in het geheime Umbrella-laboratorium, het ziekenhuis en de Dodenfabriek met tot slot een wanhopig gevecht om veilig de stad uit te komen in een reddingshelikopter."