Echo Six Uitbreidingspakket 1
"3 lastige nieuwe Spec Ops-missies. Op basis van informatie van Jill Valentine gaat het eliteteam Echo Six verder met de jacht op het doorslaggevende bewijs dat Umbrella verantwoordelijk is voor de uitbraak in Raccoon City. De chaos die in de stad heerst, zorgt voor een genadeloos gevecht om te overleven. Elk teamlid moet zijn specialistische vaardigheden inzetten om te zorgen dat de missie slaagt. De missies spelen zich overal in de stad af. Eerst krijg je bij het stadhuis te maken met dodelijke USS-sluipschutters, daarna moet je naar het geheime ondergrondse complex van Umbrella voor een brute confrontatie met de Nemesis. Tot slot kom je in de riolen van de stad terecht voor een wanhopige reddingsmissie om te ontsnappen aan G-Birkin."