Techland Actie en avontuurRollenspellen
Zwerf door The City als een meesterloze samoerai met het Ronin-pakket, dat in drie delen te downloaden is als gratis DLC. Verzamel ze allemaal, en krijg een volledige outfit en een uniek zwaard. Het eerste deel bevat: - Handgemaakt jack van overlever—Ontworpen om je te helpen laag te blijven. - Handgemaakte rijbroek van overlever—Nauwgezet gemaakt om je zonder beperkingen te laten bewegen. - Handgemaakte sneakers van overlever—Loop lekker licht met deze comfortabele sneakers.