Dying Light 2: Stay Human - Nightrunner Bundle
Koop de nieuwe Nachtloperbundel. Toon je vijanden geen genade en vermink ze in de strijd, of je nu overdag overlevenden helpt of de nachtelijke gevaren trotseert. Deze bundel bevat: Nachtloperoutfit - draag deze op broeierige en bloedige dagen. Scherpe bijl - een ledemaat hier, een ledemaat daar ... Vierendeel je vijanden eenvoudig en loop door hun bloed. Nachtloperjas - houdt je koel als het zweet je over de rug loopt. Nachtloperbroek - sluip comfortabel rond. Nachtlopersneakers - sluip geruisloos langs de nachtelijke gevaren. Nachtloperhandschoenen - behoeden je handen voor de kou zonder aan wendbaarheid te verliezen. Nachtlopermasker - voorkomen is beter dan genezen. Je weet maar nooit wie je vanuit de schaduw bespiedt. Nachtloper-armbeschermers - houd de bijtgrage monsters op afstand. Van je onderarmen ten minste.