Dying Light 2 Stay Human: Bloody Ties
Spelers die de Deluxe-versie of de Ultimate Edition van Dying Light 2 Stay Human hebben gekocht, ontvangen automatisch de DLC Bloody Ties. Apart aanschaffen is niet nodig. Bloody Ties is de eerste officiële verhalende DLC van Dying Light 2 Stay Human: een spannende first-person actie-overlevingsgame die zich afspeelt in een apocalyptische open wereld. Wie wil er nou niet honderden fans zijn naam horen roepen? Of het gevoel hebben geliefd te zijn en aanbeden te worden tijdens het verzamelen van ondenkbare rijkdommen? Maar wat als je voor dit alles de ultieme prijs moet betalen? Als Aiden - gedreven door de belofte van rijkdom, roem en toegang tot de beste wapens - neem je deel aan een toernooi waarin deelnemers alles geven voor aanzien. Verbeter je vaardigheden om zo je vijanden te verslaan, en maak bondgenoten om de overwinning te behalen. Je zult je snel realiseren dat de zoektocht naar roem pas het begin is en dat je verstrikt bent in een complot van macht en wraak. Features: NIEUW VERHAAL Begin aan een nieuw avontuur. Verover een plek in het Pantheon van de beste strijders, help je nieuwe vriend Ciro in zijn missie om de dood van zijn broer te wreken en ontdek de ware aard van het toernooi. NIEUWE LOCATIE Betreedt de Bloedbadzaal, een plek vol pracht en praal, waar elk gevecht een narratief spektakel is en waar de sterksten roem en rijkdom trachten te vinden. NIEUW WAPEN: SCHILDHANDSCHOEN Ontdek een nieuwe manier van spelen met de Schildhandschoen, en maak creatieve gevechten nog creatiever. NIEUWE UITRUSTING Verkrijg een nieuwe uitrusting in het toernooi waar kracht het belangrijkst is en wapens een statussymbool zijn. SPEKTAKELS EN SHOWS Speel de rol van je leven in Spektakels, arenashows met verschillende doelen en unieke verhalen verteld door Astrid zelf. Alle verhalen hebben iets weg van traditionele legendes of sprookjes met een duistere wending. Test je vaardigheden in arena-uitdagingen: speciale proeven waarin je het moet opnemen tegen nieuwe gemuteerde vijanden en moorddadige troepen, en waar je gewaagde acties kunt doen.