Breng wet en orde terug naar The City en zorg ervoor dat iedereen de regels opvolgt met het Authority-pakket, dat in drie delen te downloaden is als gratis DLC. Verzamel ze allemaal om een volledige outfit en een unieke hamer te krijgen. Het derde deel bevat: - De tweehandige Authority-hamer—Hiermee zullen ze de regels beter opvolgen.