DRIFTCE - Toyota-DLC-bundel
Met de Toyota-DLC-bundel krijg je toegang tot drie erkende Toyota-auto's, waaronder een paar van de meest iconische en geliefde driftauto's. Breid je collectie driftauto’s uit door de legendarische Toyota Supra MK4, de Toyota Chaser JZX100 en de Toyota Supra MK5 aan je vloot toe te voegen. Deze auto's zijn een geweldige basis voor allerlei aanpassingen: breng ze naar je garage, waar je ze dankzij de unieke aanpassingsmogelijkheden kunt opvoeren, en laat ze schitteren tijdens de race. Scheur over het circuit en geniet van de geur van brandend rubber. Stap in de auto, bewijs je driftvaardigheden en laat je rivalen achter in een stofwolk! Toyota Supra MK4 De Supra werd geproduceerd tussen 1992 en 2003 en was uitgerust met een 2JZ-motor van 3 liter die 280 pk en 431 Nm leverde en een absurd vermogen kon bereiken als hij goed gebouwd was. Toyota Chaser JZX 100 De Chaser werd geproduceerd van 1996 tot 2001 en is een middelgrote auto aangedreven door een geweldige 1JZ-motor met één turbocharger en een achterwielaandrijving. Toyota Supra MK5 De legende uit de jaren 70 keert terug in een nieuw jasje. De eerste exemplaren rolden in 2019 uit de fabriek en had een B58-motor van 3 liter met 6 cilinders die 340 pk en 500 Nm produceerde. Net als het vorige model is de Supra van de vijfde generatie een geweldige basis voor allerlei aanpassingen.