DRIFTCE Toyota Chaser JZX100 DLC
Breid je Toyota-collectie uit en voeg de vette Toyota Chaser JZX100 toe aan je driftauto's. De mythische Toyota Chaser JZX100 is beschikbaar als DLC in DRIFTCE. Stap in en geef plankgas! De Toyota Chaser JZX100 werd tussen 1996 en 2001 geproduceerd. Het is een middelgrote wagen die wordt aangedreven door een 1JZ-motor met enkele turbolader en achterwielaandrijving. Breng je gloednieuwe Toyota naar de garage, tune hem om zijn prestaties te verbeteren en kies de beste kleurstellingen om hem op de racebaan te laten blinken. Wees een driftmaster, negeer de wetten van de natuur en domineer het circuit!