Dragon's Dogma: Dark Arisen
De bekroonde actie-RPG Dragon’s Dogma: Dark Arisen combineert snelle en uitgebreide gevechten met de vrijheid om te gaan en staan waar je wilt in de gigantische open wereld van Gransys, en dat in 1080p HD. Kies een van de negen klassen en begin je avontuur met drie AI-helpers, de Pawns. Het gevechtssysteem stelt je in staat om verwoestende aanvallen en magie los te laten op fantastische monsters, die je zelfs kunt beklimmen om ze van dichtbij te grazen te nemen! Deze versie bevat alle voorgaande DLC waarvoor moest worden betaald, waardoor dit de ultieme versie is van Dragon’s Dogma: Dark Arisen.