DRAGON BALL Z: KAKAROT The Mystical Member of the Ginyu Force
Let op: het trainingsmenu kan ook ontgrendeld worden door verder in het verhaal te komen. Deze content komt beschikbaar na Chapter 3: Cell Saga Episode 2. Geeft vroege toegang om tegen Bonyu, voormalig lid van de Ginyu Force, te vechten in de Training Room bij de Capsule Corporation.