DRAGON BALL Z: KAKAROT -BARDOCK- Alone Against Fate
Beleef het verhaal van Goku's vader Bardock, die in deze nieuwe verhaallijn in zijn eentje tegen zijn lot vocht. Dit is het verhaal van iemand die het in zijn eentje opnam tegen het tuig van het universum. Bardock, krijger van het Saiyan-ras, bracht zijn dagen door met het overvallen van planeten met zijn medesoldaten. Maar een incident op planeet Kanassa vestigde zijn aandacht op een ramp die zijn thuisplaneet Vegeta zou overkomen. De DLC bevat: - Nieuwe verhaallijn - Nieuwe Superaanvallen - Nieuwe Soul-emblemen - Overige *BARDOCK- Alone Against Fate kun je spelen zonder het hoofdverhaal uitgespeeld te hebben.