DRAGON BALL Z: KAKAROT A Competitive Party with Friends
Let op: dit nevenverhaal komt beschikbaar na Chapter 3: Cell Saga Episode 2. Hiermee kun je "A Competitive Party with Friends" spelen, een nevenverhaal over Goku en zijn bondgenoten!