DRAGON BALL XENOVERSE 2 - Super Pack 2
Breid je ervaring uit met nieuwe spannende content, zoals personages en missies uit de nieuwste serie DRAGON BALL SUPER! - 2 nieuwe speelbare personages: Champa en Vados - Nieuwe missies uit DRAGON BALL SUPER! - 1 extra level - 8 nieuwe aanvallen - 3 nieuwe kostuums - 1 extra voertuig, de Space Pod! - Super Souls en Emotes! DRAGON BALL XENOVERSE 2-game vereist; los verkrijgbaar.