DRAGON BALL FighterZ - Stamps: Girls Pack (Windows)
Dit pakket met 3 stickers is een ode aan de beroemdste heldinnen uit het DRAGON BALL-universum: Bulma en Android 18. Maar ook Android 21, een gloednieuw personage dat is ontwikkeld onder toezicht van Akira Toriyama zelf. Deze stickers kun je gebruiken in de Online Lobby, maar ook in Replay Mode, om jezelf te uiten en contact te maken met andere spelers! DRAGON BALL FighterZ-game vereist; los verkrijgbaar.