DRAGON BALL FighterZ - SSGSS Goku and SSGSS Vegeta Unlock
Ontvang een vroegtijdige ontgrendeling van SSGSS Goku en SSGSS Vegeta, zodat je meteen met deze 2 krachtige personages kunt spelen. Met hun verwoestende aanvallen en flitsende technieken weten deze 2 strijders uit de nieuwe anime DRAGON BALL SUPER zeker een plekje te veroveren in je droomteam! DRAGON BALL FighterZ-game vereist; los verkrijgbaar.