DRAGON BALL FighterZ - FighterZ Pass 3 (Windows)
De FighterZ Pass 3 geeft je toegang tot niet minder dan 5 extra machtige personages die je FighterZ-ervaring nog intenser zullen maken! Alle vechters hebben hun eigen Z-sticker, Lobby-avatar en een set alternatieve kleuren. DRAGON BALL FighterZ is ontstaan uit wat de DRAGON BALL-serie zo geliefd en beroemd maakt: spectaculaire eindeloze gevechten met de machtige vechters.