DRAGON BALL FIGHTERZ - FighterZ Edition (Windows)
De FighterZ Edition bevat de game plus de FighterZ Pass, die 8 nieuwe personages aan de selectie toevoegt. In samenwerking met Arc System Works bevat DRAGON BALL FighterZ de mooiste, meest geavanceerde anime-graphics en is het spel gemakkelijk op te pakken, maar je moeilijk meester te maken. 3vs3 Tag/Support Stel je droomteam samen en scherp je vaardigheden aan om de supersnelle tag-combinaties uit te voeren. Zinderende online-mogelijkheden Klassementsgevechten, interactieve lobby, te gekke Party Match met 6 spelers. Er is voor elk wat wils! Exclusieve Story Mode Ontdek een niet eerder verteld verhaal rondom Android 21, een gloednieuw personage dat is ontwikkeld onder toezicht van Akira Toriyama zelf.