Dragon Age - Pantser van de bloeddraak
Deze wapenrusting, die is vervaardigd in opdracht van een beruchte Nevarraanse drakenjager, komt uit een tijd waarin de draken bijna waren uitgeroeid door de jacht. De wapenrusting, die is bezield door hun bloed, werd berucht nadat de jager door mensenhanden werd gedood, in plaats van de draken waartegen het pantser hem had moeten beschermen.