Dragon Age: Origins - Verzameleditie
Een verzameling van drie speciale items die je alleen terugvindt in de verzameleditie van Dragon Age: Origins. Eén item ontvang je onmiddellijk. De andere items zijn te krijgen bij Bodahn in het kampement van het reisgezelschap. Bedankt, en veel plezier!