Dragon Age: Origins - Symbool van waakzaamheid
Niet alle maleficae beoefenen de verboden bloedmagie, maar tempeliers moeten constant op hun hoede zijn voor onschuldig ogende magiërs die zich gestort hebben op kunsten waarmee ze de gedachten van anderen kunnen sturen. De beste tovenaarsjagers krijgen deze gewaardeerde amuletten als beloning van de Goddelijke.