Dragon Age: Origins - Ring van herinneringen
Deze met lyrium bezielde ringen worden gemaakt door de Formari. Ze moeten leerlingen helpen hun lessen te onthouden. Ze werken tamelijk goed--te goed misschien, omdat minder goede studenten er soms wel drie of vier aan één vinger dragen.