Dragon Age: Origins - Ring des vuurs
Met het magische vuur waarin deze ringen zijn gesmeed, moet voorzichtig worden omgesprongen. Helaas gebeuren er nog steeds ongelukken, leidend tot verschroeide wenkbrauwen en verbrand haar. Er gaan geruchten dat de Formari daarom hun hoofd kaalscheren.