Dragon Age: Origins - Riem van de gildemeester
De meeste hardwerkende boeren verachten de gildemeesters van Denerim, die zich alleen maar zitten vet te mesten--in het geval van de voormalige eigenaar van deze riem zelfs letterlijk, want hij had wel een pondje of twee minder mogen wegen.