Dragon Age: Origins - Embri's vele zakken
Embri van Gwaren, een elfenmagiër met beperkt talent die zich als vrijwilliger aanbood om een van de Kalmen te worden, bleek een getalenteerde tovenares te zijn--ondanks haar verstrooidheid. Ze had altijd diverse magische ingrediënten in haar riem, en uiteindelijk werd de riem zelf magisch. Embri stierf vele jaren later aan lyriumvergiftiging, maar de betoverde riem bestaat nog steeds.