Dragon Age: Origins - De verdorven eed
Gravin Luciana van Antiva leefde praktisch als een gevangene in het kasteel van haar man, tot een elfenslaaf haar de kans gaf om te ontsnappen. De slaaf bond op magische wijze een kleine hoeveelheid bloed van de gravin in een ring, in ruil voor beloofde vrijheid. De gravin ging akkoord en de graaf werd snel daarna dood gevonden. Naast zijn neergestoken lichaam lag deze ring.