Dragon Age: Origins - De Snede
Dit zwaard, dat nieuw is gesmeed en een snijkant heeft die scherp genoeg is om door leren laarzen te snijden, is het hoogtepunt van Fereldaanse ambachtskunst. Wacht, er is meer! Hij snijdt plakjes, hij snijdt dobbelstenen en hij snijdt Orlesiaanse aardappels. Voor een luttel bedrag is-ie van jou.