Dragon Age: Origins - De gelukssteen
Deze oude steen, die is gezet in een gouden ring, is ontelbaar veel jaren een hulp en metgezel geweest voor tientallen avonturiers. De reis naar Ferelden was lang en gecompliceerd. Sommigen zeggen dat de steen een eigen leven leidt.