Dragon Age: Origins - Amulet van de wilde wolf
Jagers houden van dit soort amuletten, die naar verluidt tijdens maanverlichte nachten zijn betoverd door schaars geklede heksen diep in het hart van de Wildernis van Korcari. Maar misschien is de wens slechts de vader van de gedachte.