Het contentpakket Spoils of the Avvar voegt nieuwe persoonlijke elementen toe aan je Inquisitie, inclusief het Avvar Mount Pack met vijf verschillende dieren waarmee je door Thedas kunt rijden. Stort je in de strijd op een rijdier met oorlogsverf! Neem de ongebonden geest van de Avvar mee naar Skyhold met diverse aanpassingsopties voor je basis. Het contentpakket Spoils of the Avvar bevat tevens twee unieke sets wapenrustingen als buit en schema's om het reisgezelschap een voorsprong te geven op de tegenstander.